2/06/2012

Täällä taas!

Joo siis mä en oo kuollu tai mtn. Otsikko taas vähän failaa ja muutenki joo. Mut siis nyt mä lupaan kirjotella enemmän tätä blogiani, ja laittaa kuvia + muuta semmosta. Ja mulla on jo 1 lukija! (itteni lisäks) Wow! Joo tiiän, vaan 1. No mutta, nyt kun vähän tutkiskelin tota iskän kameraa, nii löyty siitä uus ohjelma, joka TARKENTAA KUNNOLLA! Olin vähä sillee et o.o ku en tienny et siin on sellanen, ja ku oon nää tuskaset kaks kuukautta taistellu sen tarkennuksen vuoks. Mutta mutta. Eilen otin vähän keittiö kuvia, ja pistän ne nyt tänne. Pullip suomeen laitan nää sit ku jaksan ladatan nää photobuckettii. Sit Sawakan huules ja kulmakarvan alla on sellaset hioma jäljet, ku hioin vähä niitä, ja nyt tosiaankin tytöllä on uudet huulet (tosin ei näissä kuvissa) joista puuttuu vielä glossit. Meen ostaa keskiviikkona tiimarista sitä glossii, ja ehkä lakkaa. Blogger pilas laadun ihan totaaallisesti, mutta voi niitä nyt näyttää :)

 Ananaksen kanssa poseeraamista. (ärhh! tää laatu!)
 Toinen kuvakulma ja lähempää.
 Mitäs tuolla purkissa on? :o
 Pipareita joululta! :D
 Söpöä!
 Kasvokuva joka oli hyvä viel kamerassa. (Blogger!)
 Mut sit kävi näin xD
 Jtn randomii! XD
Sawaka: *himoitsee pipareita*
 Rakastaa banaaneja? XD
 Lähikuvaa...
 Jakso se sen kantaa...
 Omppuu!
 Aika hienosti tossa lautasella!
 Purkkaa.
 Aikooks se syödä sen?
 Käsi vammaa...
 Taas se vammaa...
 Sawaka: Sä saat loput!
 Kismet mainostusta!
Alko tekee mieli...

Kiitos kattomisesta! ♥

♥:Iidu-liinu

Ps. Mekko on minun tekemä! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti