4/17/2012

JUHLAPOSTAUS!

Hei, ja tervetuloa seuraamaan kolmentoista lukijan juhlapostausta! En uskonut, että blogilleni tulisi näinkään paljoa lukijoita.

Tämä juhlapostaus sisältää:

- osa 1 AVAIN - SOPIIKO SE TÄHÄNKÄÄN LUKKOON? - sarjasta.

- kuvia

- miittiasiaa

+ muuta mukavaa!

AVAIN- SOPIIKO SE TÄHÄNKÄÄN LUKKOON? part 1

(ensimmäinen osa oli "nolla")

S: Sawaka
K: Kaede
?/C: uusi tulokas/Chikako

Ps. Kaede on Siirin nukke.

Pps. Kaikissa kuvissa ei ole "© Iidu-liinu" - textiä.

Ppps. Blogger tappo laadun, ja pahasti!



Kaede: Ja tää pupu on silleen...
Sawaka: Mut tää onkin silleen...

Kaede: Minne sä meet?
Sawaka: Mä näin ikkunasta jotain outoa...

Kaede: Nyt mäkin nään!
Sawaka: Mähän sanoin!
 
Pian sankarit ovat jo ulkona ottamassa asiasta selvää:

Sawaka: Jossain tuollapäin!

Sawaka: *kaivaa*

S: Iik! Se on RUUMIS!

Kaede: Haen viltin ja kaakaota!

 Sawaka: *kantaa*
?: *punoo juonia*
 
?: *kuristaa Sawakaa*
Sawaka: Mukavaa, kun halaat minua.
 
Sawaka: Kannetaan hänet sisään.
Kaede: Minä autan sinua.

SISÄLLÄ:

?: *juo kaakaota*
Sawaka ja Kaede: *katselevat uutta tulokasta kummissaan*

PARIN TUNNIN KULUTTUA, TYTÖT SYÖVÄT ILTAPALAA:

Sawaka: Menen vessaan!

Sawaka: *juoksee*

?: *huseeraa tuolin kanssa. Katkaisee tuolin jalan*
K: *esittää ettei näkisi tytön puuhia*

The tuoli

Sawaka: Mukavaa kun laitoit minulle oman tuolin!
?: *ilkeää naurua*

Sawaka: *istathaa*

*TUMPS!*

Kaede: Voih! Sattuiko pahasti?
Sawaka: Ei, hirveästi...
?: *nauraa ilkeää naurua*

PIAN:

Sawaka: *lukee*

TOISAALLA:
 
Kaede: Ja sä tuut tänne senkin pikku kakara!
?: Hymph!
Kaede: Miksi sä teet koko ajan kaikkea tollaista ilkeätä meille?
 
?: Pää kii!
Kaede: Et sä voi mua tolla tappaa!

?: Kelpaaks tää?
Kaede: Veitsi! Iih!

Sawaka: Mukavaa, että te leikitte fantasialeikkejä, mutta nyt nukkumaan!
?: kuiskaa Kaedella: Sanakin tästä niin kuolet! Tästä puhutaan vielä!

YÖLLÄ: 

Sawaka ja Kaede: *nukkuvat*
?: *juoniskelee*

?: *kuristaa Sawakaa tämän nukkuessa*
Kaede: *järkyttyy näkemästään*

S: *Herää kuristukseen*
?: Kai minun sitten täytyy tunnustaa. Olen Sawakan sisko. Nimeni on Chikako. Kun äitimme kuoli, hänen henkensä alkoi vaellella henkimaailmassa, kunnes pahuus valtasi hänen henkensä. Pahuus ruummiillistui, ja nyt se Paahuuden ruummiillistuma ohjaa minua aina satunnaisina hetkinä. Sen takia olen tässä yrittänyt tappaa teitä. En oikeasti haluaisi!
Sawaka ja Kaede: *-järkytys-*

Sawaka ja Kaede: *pyörtyvät*
Chikako: Voi ei! Mitä minä nyt teen?!
 
CHIKAKON MIELESSÄ:

Pahuus: *ojentaa kätensä ja taikoo*
*PLING!*

Chikako: Kuristan! *kuristaa tyttöjä*
 
Sawaka ja Kaede: *heräilevät ja hapuilevat käsillään Chikakoa.*
Chikako: *vetää kätensä äkkiä pois*

Sawaka ja Kaede: *heräävät*
Kaede: Onpa jännää! Mä näin sellaista unta, että toi uusi tyttö oli Sawakan sisko ja se tunnusti pahuutensa ja yritti koko ajan tappaa meitä!
Sawaka: Mäkin näin sitä unta!
Chikako: Se oli varmasti vain unta! Eihän me edes tunneta!

Sawaka: Jee! Me ollaan samiksia!
Kaede: Nähtiin samaa unta!
Chikako: *nauraa ilkeästi ja punoo uusia juonia*

Tämän jakson loppu!

Jatka vielä lukemista!

KUVIA!











'
Lovetan tätä kuvaa!


MIITTIASIAA!

Juu, nyt lähetään sitten lauantaina Siirin kanssa hesamiittiin! On molempien ensimmäinen miitti, ja molempien nukkejen ensimmäinen miitti! Siirin kanssa suoritetaan myös toistemme kanssa lahjojenvaihto. Toisin sanoen annamme toistemme nukeille lahjat. Siitä laitamme juttuja sitten varmaan sunnuntaina? Mutta tytöt lähtevät miittiin alustavasti tällasissa vetimissä:

surkee kuva tiedän...

Mutta Chikakon ja Sawakan asut ovat minun tekemät.

JA KIITOS TEILLE 13 LUKIJALLE!

♥: Iidu-liinu & tytöt

Kommentteja? :3

Ps. Luulen et varvas murtu tai sit sille kävi jotain ihan muuta. Kaaduin portaissa. :p

Pps. Laitoin tänään tennarit kouluun... Koulun kenttähän oli sitten ihan loskassa! Lähin Siirin kanssa niille, ja mulla oli kengissä pari koulun talouspaperia... Mietin kyllä laittaisinko muovipussit jalkoihin ja jalat kenkiin. Pari kyllä silleenkin teki!


4 kommenttia:

  1. Ihana juhlapostaus! Nyt täytyy häipyy iPadilta tai se on suoraan hautaan!
    T:Siiri

    VastaaPoista
  2. Ihana postaus!<33 Juui tälläisiä piiiitkiä postauksia lovetan >3<
    Liityin sun blogiin liity sä mun:~
    http://dollrainbow.blogspot.com/

    VastaaPoista