7/27/2012

Jumbon miitti 22.7.

Heloou! Olin eilen miitissä, tosi kivaa oli! Kiitos miitistä, otetaan pian uusiks. :) Pahoittelen näitten laatua, mun kameralla ei oo nyt kaikki ihan kunnossa... Ja nimiä en muista sitten yhtään! Miitti meni suurinpiirtein näin:
Kokoonnuttiin city-marketin edessä. Ootimme siinä ja sitten lähdimme flamingon lavalle. Oltiin lavalla kuvailemassa, mut lähettiin heseen syömään. Sit mentiin ulos, sellaselle nurmialueelle. Sit mun pitikin lähteä, saattamaan sisko lentokentälle :)




Miitin toinen poitsuli :)

Nättiii ♥

Blythejä :)

Blythejä en oo aikasemmin nähnyt, mut nythän mä näin.

Hatsune miku Blytheä OwO




Njaaw ~ Söpö mies ♥ ^^

Oi että, ihana!

Ùbersulonen :3

Chikako näytti tätä miitissä.

Ja Sawaka tältä.

Senalle vaihettiin eilen obitsu, mut peruukki ei enää pysy millään!

Kaede oli kaulinmonsteri. >:3

Ihana... ♥

Samoin tää... ♥

Ooi :)

Nätti :3

Siiri toi mulle, tällasen miniharjan Porvoosta :3

Ui :)

Titiditidii...

Sena feat. meijän karkit :)

Miks se jotenki mulkoilee noit? OwO

Siiri piiloutu Senan peruukkiin...

Nyt se syö karkkia :D

Juu, meijän karkit ;)

Sain kuvan mopotytöistä! :)

Toi peruukki oli ihan hirveen iso OwO

Hän tuli miittiin myöhässä :)

Ihana! Näyttää vähän Nasulta ♥

Tää tyttö on ihanaaaa!

My Melody ♥

'
Kuinkahan monta Romantic Alicea miitissä oli? OwO


Ihana!

Ja taas tämä ihana tyttönen :3

Ja anteeksi ettei tämä ilmestynyt silloin kun piti... Blogger ei ollut julkaissut tätä :/

Ja kyselyni sai vain kolme ääntä? :(

♥: Iidu-liinu & tytöt

7 kommenttia:

  1. Iida! Tämä kostetaan! >:DDDD
    Se sun nenänpyyhkäsykuvas päätyy mun blogiin! >8)))
    Tai katotaan nyt minkä kuvan mä laitan, eiku! :DD

    www.weheartpullips.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. >:D Ja sitä kuvaa et muuten varmaan laita! OwO

      Poista
    2. Saa nähdä! Muah hati haa!! >8DD

      www.weheartpullips.blogspot.com

      Poista
  2. Voi eiiii, tää oli niin sulostaa, mäki haluun miittiii! ;________; <3 Jajajaja jännää, en oo koskaa nähny blytheä livenä, ois siis jännää nähä se livenä. ::D Niil on semmonen jännä kiiltävä pinta, ni itte en sillei blytheist muutenkaa tykkää. : DD Mutta on ne jotku iha kivoi~

    Nukkeblogini~ http://eltsunpullipblogi.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, ja tuu ihmeessä mukaan! Aina on huisin hauskaa :) Mäkään en ollu nähny ennen Blythejä, mutta nyt näin. Olihan ne ihan kivoja, mut ei mun mieleen.. KAtotaan jos sit joskus tulis hankittuu. :)

      Poista
  3. Kiitti kivasta miitistä ! nwn

    > http://dolls-shadow.blogspot.fi/ <
    ¤ Nukkeblogini, Lue, Liity, Kommentoi ¤

    VastaaPoista