10/06/2014

Tättärätää Zoella ~


Heipsulihei!

vihdoin saatte mun lupaaman kuvatarinan mysteeritytön saapumisesta

mun käsi on kipsissä, hups
joten kuvailu on hieeeman hankalaa, mä kuitenki yritän parhaani :D
nyt kuulkaas lupaan alkaa panostamaan tähän blogiin ja kunnolla !


Tytöt olivat lähteneet keräämään omenoita

1
Minja: mä en enää jaksa kävellääää
Sawaka: Sinne ei oo enää pitkä matka.

2 
Chikako: Mul on kylmä, miks Lucasin ei tarvinnu tulla ?
Sawaka: Koska Iidalla ei oo sille kenkiä nun

3
Minja: uuu sieni

5
Chikako: Noni, otetaan toi vaan mukaa ja me saadaa siitä viikon safkat.
Sawaka: Hahah hyvä vitsi, tykkääks sä muka sienistä? ^u^

4
Minja: wiiii

7
   Minja: Hei mikä tuolla on ? 

8 
? : gaash
Sawaka: Mennää kattomaan

kaikki kävelee

9 
?: *kävelee*

10
Zoella: Hi, i'm Zoella
Sawaka: jaa tän takia siis kuvatarina

11
Sawaka: Iida, mä en tykkää susta. ._.

TADAA

okei sori en panostanu tähän saapumiseen kauheesti,
 mut oli pakkon saada uus tyttö mukaan jotenki

Sit nappasin vielä muutaman kuvan

12 

13 


14

Kiitos katselusta ~

♥ : Ida & pallopäät

4 kommenttia:

  1. Woow, aivan ihania kuvia :3 <3
    Sulla on ihania nukkeja > u < ♥

    VastaaPoista
  2. Ihanan kuvatarinan sait aikaan. > o <
    Kivoja kuvia kaikki ja uusi nukkekin on ihan hirmuisen suloinen. ^^

    VastaaPoista