3/23/2012

Kt: Nuketuksia nukeilla

Hahaa! Tehtiin Siirin kanssa tällanen tarina! Siirin nukke on siis tuo Kaede, akemi homura. Blogger sitte pilas joissain kuvissa laadun!

S: Sawaka
K: Kaede
S-J: Siiri-Jätti
I-J: Iida-Jätti (Huom! Minä!)

Kertoja

Sawaka oli tulossa Kaedelle.

S: Noh, nyt mä oon Kaedella. Äkkiä piiloon! Se ei saa nähä mun vieläkin kimaltavaa naamaa!

K: O-ou! Kuulin kun Sawaka tuli! Äkkiä piiloon, ennen kun se näkee mun löysän niskan!
Kaeden niska oli löysä obitsun vaihdon jälkeen, mutta korjasin sen ekana rikkomalla sen kaulatapin ja sit vaihettiin uus.

S: *ryomii*
K: *ryömii*

S & K: Mitä sä täällä teet?!

K: Sä et saa nähä mun niskaa!
S: Sä et saa nähä mun naamaa!

S: Siis mitä? Mun piti mennä piiloon sua!
K: Ja mun piti mennä sua piiloon!

S: Eiks sun pidä mennä lääkäriin? Lähetään sinne ja heti!
K: Okeii...

Lääkärin jälkeen:

K: Nyt stailataan sut!

Hetken kuluttua:


K: Saanko esitellä, Sawaka Rid!

K: Sawaka esittää uutta muotiasua tyylikkäästi.
 
K: Mahtava posetus!

S: Pusuja kaikille katsojillee!
K: *Paparazzina*

S: *Kompastuu*
K: Mutta mitä tapahtuikaan, mallimme kompastuu!

S-J: Hei,hei,hei! Rauhotu Kaede!
I-J: Samat sanat sulle Sawaka.
K: No okeii... Leikitääks vaik nukeilla?
S: Joo, jätti osti mulle eilen iki oman nuken. Muuten, ne on ilon pilaajat! 
S: Se on täällä!

K: Se on täällä!

S & K: Tässä se on!

K: Tällanen on mun.

S: Ja tää on tää mun uus.

K: Mun nuken nimi on Molla, mikä sun nuken nimi on?
S: Se on Elli.

K: Sawaka, kato kameraan!
S: Mutku sun nukke tippuu!

¨
K: Näin.
S: Näin.

EXTRA:


Besut ♥




Kalju Kaede!

Kiitos jos luit!

♥: Iidu-liinu & Sawaka

Ps. Laatu oli siis bloggerin syytä!








2 kommenttia:

  1. Jotenkin tosi kiva tarina. 8) Pienen alkuhämmennyksen jälkeen juttu luistaa alkoi taas tyttösillänne ja tykkäsin muutenkin tarinan aitoudesta paikoittain. Mallejen leikkimiskohtaus oli hauska.

    VastaaPoista
  2. Kiva tarina. Lueskelen. Myös Sipsin juttuja:-)

    VastaaPoista