3/19/2012

Kt: Vedon lyötiä

Terve! Täällä on tällä kertaa Sawaka, kun  tuo Iidu-liinu on sairaana... Mutta tehtiin tällanen kuvatarina :) 




 S: Jätti. Mä oon kyllästyny tohon sun biletykseen. Sä käyt liian usein bileissä!
M: Milloinkohan mä oon viimeeks käyny? Vuos sitte?
 S: No en mä muista. Mut hetkonen...
M: Nii?

M: Mitä sä teet?
S: Lasken...
S: Eilen oli neljät bileet...

S: Toissapäivänä kaheksat...
M: Huhhuh!

S: Ja sitä paitsi, mä lyön vetoa et pysty olee viikon ilman bileitä.
M: Paljon laitat panokseks?

S: Hmm...

S: Tämän.

M: Okei nii mäki.

S: Voittaja saa siis kympin.
M: Joo.

S: Sopiiks että rahat säilytetään mun lompakossa?
M: No miten vaan...

S: Minun raha...

S: ...Ja sinun iiso raha!

S: Höh, tää pitää taitella.

S: Noin...

S: Näin...

S:Tälleen...

S: Ja valmis!
M: Vihdoinkin...

S:Sitku sen viel sais mahtuu tänne...


S: Ja laitetaan varmaan talteen...
M: Varmaan ja varmaan...

M: Postilaatikosta...
S: Anna tänne!

S: Ooh... Se on Lucasilta!
S: Ja vielä sydän perässä!
M: Näytäs vähä...
M: Tervetuloa taejankki & pullip bileisiin klo 19.00! T: Lucas ♥
S: Kello on jo 18.00!

S: Pitää alkaa valmistautuu!
M: Luovutatsä noin helpolla?
S: Siis mitä?
M: Luovutatsä noin helpolla?
S: En siis en mä, vaa öh...
M: Harmi, sillä tein sulle eilen bileasun...
S: Näytä!

S: Oiiii! Ihana!
M: Sovitatko sitä?

HETKEN PÄÄSTÄ:

S: Siis aivan ihana! Viel jotain asusteita...

PIAN:

S: Noin! Nyt mä oon valmis
S: Kengät jalkaan ja menoks!
M: Jotain unohtu!
S: Ai mitä?
S: Aa! Kutsu, ilman sitä ei pääse sisään!
S: Noni. Heipparallaa!
M: *huokaus* Rahat?
S: Hmph! Okei mä luovutan...
M: Kiitos! :D
S: Noin nyt mä oon valmis!

LOPPU!

Huhhuh! Siitä tuli pitkä, ja kiitos kun katsoit!

KOMMENTIT OVAT TERVETULLEITA!

♥: Iidu-liinu & Sawaka

4 kommenttia: